Musikalen Annie - Växjö 2011


Kommentarer
Postat av: Lena Hansson

Kanonbra bilder! Har tittat på dina andra bilder oxå. Du är verkligen duktigt fotograf!



Kram Lena

2011-04-28 @ 15:40:23
Postat av: Fagel

Hej hej Lena,



Det var snällt sagt. Tack så mycket.



Roliga är att jag vet egeeeentligen inte vad jag gör men ändå lyckas det blir rätt bra ibland. Men det får du inte berätta för någon. Ha ha ha



//Fagel

2011-04-28 @ 16:35:15
URL: http://fraggelberg.blogg.se/
Postat av: Lena Hansson

Jag har kommit på att när man inte vet hur man egentligen "ska" göra så blir det ofta bra eftersom man inte är hindrad av "regler"! Förr fotade jag mycket, har dock ingen bra fungerande kamera numera. Fast jag fotar sällan människor utan mer natur och prylar. Ska man fota människor ska de helst inte veta om det. Då blir det bra bilder. Precis som dina där du suttit på balkongen och de du fotat inte sett att du gjort det!



Kram Lena

2011-05-03 @ 19:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0